Neděle jasno 15 °C
Pondělí slabý déšť 14 °C

Jarní balíček

Rezervujte si jarní pobyt na Šumavě za nejlepší cenu právě teď! Užijte si jarní období, které patří k nejkrásnějším v celém roce. Období, kdy jezevci a ježci vylézají ze svých nor, při toulkách přírodou pravděpodobně nenarazíte na jedinou živou bytost a slunce už vás příjemně hřeje do tváře.

A co že jsme si pro Vás přichystali?

• Ubytování ve stylových pokojích v šumavském stylu
  • Každodenní bohatá snídaně ve formě teplého a studeného bufetu
  • Každodenní večeře formou servírovaného menu v naší špičkové restauraci pro dva:
    • Polévka
    • Výběr z několika hlavních chodů
    • Dezert
  • Lahev kvalitního vína na pokoji
  • Volný vstup do vnitřního vyhřívaného bazénu
  • Volný vstup na diskgolfové hřiště a zapůjčení létajících disků (dle počasí, v případě sněhu není možné využít)
  • Parkování u hotelu zdarma
  • Wifi na hotelu zdarma

Cena balíčku se vám vypočítá dle zvoleného termínu, délky pobyty a počtu osob.

Minimální délka pobytu jsou 2 noci.
Využití balíčku je možné od 19.3. – 30.6.2023

Velké množství výletů a aktivit za každého počasí!

Pokud přemýšlíte, že si k nám vyrazíte odpočinout, ale máte strach o počasí, tak nemějte! I v případě, že se nebe zatáhne a poznávání přírody se stává více poznáváním sebe sama, je možné dělat mnoho aktivit. Můžete třeba zajít do našeho vyhřívaného bazénu, navštívit saunové městečko v nedalekých Volarech nebo třeba Aquapark ve Waldkirchenu. Dále jsou tu také krásná městečka jako Český Krumlov, Passau a další. U nás se rozhodně nudit nebudete!

S kolem kolem Boubína

Trasa o více variantách. Z restaurace vidíte za dobré i špatné viditelnosti Bázumský hřeben. Na jeho západní straně vedou cca. 200 výškových metrů od sebe dvě cesty, v mapě je ta horní označována jako Basumská cesta, my, co se tu vyznáme, ji říkáme horní bázumská (s místním přízvukem se jedná o krásné slovní spojení), spodní cestě říkáme spodní bázumská. Je jen na vás, kterou si vyberete. Horní bázumská cesta je atraktivnější o výhledy a několik infotabulí Lesnické naučné stezky, spodní je zase přívětivější k línějším hostům. Obě cesty se potkávají za Jilmovou skalou a navazují na Lukenskou cestu. Po ní (označené modrou turistickou značkou) se vydáte srdnatě dál směrem k pralesu, minete přítok Kaplického potoka, Lom před Soví skálou s odpočívadlem a ponoříte se do temného, hustého lesa. Ani ne 200 metrů od výše zmíněného lomu se vydáte z modré turistické cesty lehce doleva a po necelém kilometru ještě jednou vlevo, kde na vás čeká krásný výšlap klikatící se cestou, tzv. zubačkou, lemovanou kamennými snosy. Tuto odbočku sice můžete vynechat a pokračovat k pralesu, kde se podél plotu dostanete po zelené turistické cestě až k Loveckému zámečku a odsud dále k rozcestí Na Křížkách, ale určitě je to milé zpestření. Pokud se pro něj rozhodnete, po výšlapu onou klikatící se cestou se plni libých pocitů dostanete k Bázumské chatě, nejvýše položenou (obyvatelnou) stavbou Boubína. Odsud rovnou za nosem po lesní cestě, která vás dovede stejně jako varianta bez Zubačky k rozcestí Na Křížkách. Odtud z kopce kolem obory až ke křižovatce Pod Včelenským vrchem, kde odbočíte vlevo a na další křižovatce se opět budete držet vlevo. Kubohuťská cesta, na které se budete v tu chvíli nacházet, vás dovede bezpečně zpět na Kubovku. Jedná se o jednu z mnoha variant výletů kolem Kubovky, jako cíle trochu stranou od turisticky někdy až “přenavštěvovaných” míst lze doporučit Lipku v kombinaci s vlakem, nebo kraj na východ od Boubína, kde můžete vedle údolí Blanice prozkoumávat vesničky jako je Řepešín, Saladín, Kratušín či Drslavice se svou krásnou tvrzí. Spojit lze výlet i s koupáním v Křišťanovickém rybníce, kde se skoro nikdy nikdo neutopil.    Další cíle pro vaše cyklotoulky Vám rádi doporučíme na recepci. Lufťáci se často ptají například na prameny Vltavy, Schwarzenberský kanál či na odpočinkovou cestu ze Stožce do Nové Pece. Lufťačky zase na číslo na fešného pana vrchního.

Stezka v korunách stromů Neuschönau

Vyrazit také můžete na nejdelší stezku v korunách stromů na světě – Baumwipfelpfad v Neuschönau v Národním parku Bavorský les. Stezka měří 1320 m a vysoká je 44 m. Po téměř celé délce stezky na Vás čekají snové výhledy a z nejvyššího bodu na „stromové věži“ dohlédnete při jasných a pěkných dnech dokonce až na severní hřeben Alp. Prostě pohádka.

Naučná stezka Boubínský prales

Stálice turistického nebe je třeba rozhledna na Boubíně. Boubín se tyčí do výšky 1362 metrů nad mořem. Je neodmyslitelným symbolem Šumavy, nejen svým tvarem a výškou, díky nimž je rozpoznatelný z velkých vzdáleností, ale i pralesem, který roste na jeho svazích. Národní park chráněná krajinná oblast Šumava připravili turistickou naučnou stezku BOUBÍNSKÝ PRALES.

Co o nás říkají hosté

Vynikající

Výborný hotel. Snadno dostupný autem a nabízí nedaleké parkoviště. Skvělý bazén. Skvělý pokoj. Úžasná atmosféra.